I morgon är det dagen med stort D


                                              

Shit har nog inte fattat att jag ska vara med i Fitness fighten. Gud jag behöver verkligen detta så jag inte ökar mer i vikt. Fattar inte varför jag alltid kommer tillbaka till ruta 1 när jag äntligen fått i ordning på min vikt.FAst nu är jag fast besluten att efter FF ska jag fortsätt, så att man kasnke för en gångs skull kan vara nöjd till sommaren.
Idag togs förebilderna och det är inget jag egentligen vill visa men man tackar sig själv i slut ändan att man tagit dessa bilder.

Min vikt är: 75 kg usch alldels för mkt kan beror på att kvinnoveckan är på g vilken dag som helst, men strunt samma det är min start vikt i alle fall.

Min vilopuls är: 72 slag/min

Mitt midjemått är: 90 cm

Min stuss  : 100 cm

Mina lår 56 cm

Mina armar 31cm

Byst 93 cm

Jag kommer att görna nya mätningar var 10:e dag, så jag har nu bett min underbara och stöttande sambo att gömma vågen och måttband.

Hepp nu kallar sängen för kl ringer tidigt i morgon för då är det dax för morgon promenix kl 05.30.

God natt alle sammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0