usch kunde inte komma mer...

olägligt:-( vaknat till och från hela natten på jobbet med halsont och hela tungan hade invaderas av blåsor plus en gul/vitbläggning. Blir så arg varför ska jag ha sådan otur men kan vara att kroppen håller på att rensa ut en massa med skit. Idag på jobbet så har jag käkat en massa citron och halsen känns faktiskt lite bättre. Trodde aldrig jag skulle orka jobba hela dagen men på något sätt lyckades jag samla kraft att orka jobba hela mitt dygnspass. Trivs ju så oerhört bra på jobbet så man får väl lite extra energi då helt enkelt. När jag slutat blev det en sväng förbi hälsokosten och köpte:


Ortis Propex express

Propex express innehåller en kombination av propolis, örter, vitaminer och spårelement med synergistiskt verkande effekt som boostar kroppens naturliga försvar. Snabbverkande och effektivt med naturlig smak av eucalyptos.
Rekommenderas inte till personer som har astma eller allergi mot biprodukter. Angiven dosering bör inte överskridas. Kosttillskott är inte en ersättning för en balanserad och varierad diet och en sund livsstil. Förvaras utom räckhåll för små barn. Rekommenderas inte till gravida och ammande.

Dosering

Vuxna och barn över 12 år: 2 tabletter 3 gånger dagligen. Barn mellan 6-12 år: 1 tablett 3 gånger dagligen.

Ingredienser

Övriga ingredienser: maltodextrin; fyllnadsmedel: mikrokristallinisk cellulosa; klumpförebyggande medel: magnesiumstearat, kiseldioxid; ytbehandlingsmedel: hydroxypropylmetylcellulosa, hydroxypropylcellulosa, dextrin, sojalecitin, natriumcarboxylmetylcellulosa; färgämne: rödbeta; smakämne: eterisk olja från eukalyptus (Eucalyptus radiata).




Hoppas verkligen detta kan kan hjälpa mig att bli friskare fortare eller åtminstående inte bli sämre. Får väl ge kroppen några dagar att vila, för att snabbt kunna återhämta sig. Är oerhört stolt över mig själv att jag klarar kosten lätt som en plätt. Mitt sötsug är som bortblåst, mkt piggare, hyn är mkt finare och sover mkt bättre på nätterna förutom i natt då men det beror ju på att man har nån infektion i kroppen.

Kan inte fatta att man märker så stor skillnad redan efter 1 veckas tid. Idag kan jag inte förstå varför jag har hållit på och ätit en massa skit ,som inte kroppen behöver och som man mår skit av.

För mig är det oerhört viktigt att sätta upp mål som kommer göra att jag vill fortsätta med detta hälsosamma liv. Har bestämt mig att även efter att FF är slut kommer jag fortsätta med denna kosten, lägga till lite mer kalorier när jag är nöjd med min vikt och träna 5 dagar i veckan. Kommer dock tillåta mig att unna mig nåt extra 1 måltid per helg, inte mer för då vet jag att jag snart står på ruta ett igen. ommer oxå fortsätta att blogga för det är ju som en slags dagbok, där man kan skriva sina känslor och lätta hjärtat.

Hepp nu är det dax att slänga sig i soffan och titta på en film och sedan är det dax att förska sova. Imorgon kommer barnen vara på dagis hela dagen så jag verkligen bara kan ligga i soffan hela dagen och ta det lugnt. Måste ladda min batterier tills på fredag för då är det begravning för min älskade mormor Inga <3

kram till er alla och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen! Vad kul att du bloggar och naturligtvis ska jag följa din resa mot kilona (även om jag inte tycker du behöver gå ned mer), för du har redan tappat en hel del. Undrar också om jag får länka din blogg i min egen? Hoppas din hals blivit bättre och en massa styrka så du når ditt mål.. <3 / kram

2011-11-09 @ 10:08:40
URL: http://sabine075.blogspot.com
Postat av: Therese W

Självklart får du göra det. Massa m kramar <3

2011-11-09 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0