Då var första...

vecka i FF avklarad och det har gått galant:-). Trodde aldrig att mitt sockerbehov skulle försvinna såhär fort, är så oerhört tacksam för detta och att jag ger mig 10 p av 10 möjliga för att jag är så duktig.

I fredags åkte jag upp till en vän i Sthlm. Gud tänkte jag hur kommer detta att gå men det gick som sagt perfekt. Var inte det minsat frestad av att äta en massa skitmat och gottis. Tänk vad man kan ändra sitt tankesätt fort och vilken succé detta är med FF. Jag kommer garanterat fortsätt med denna kosten och träningsupplägget för jag är helt såld på detta upplägg. Jag har haft problem mage i felr fler år men denna ksoten gör så att jag verkligen mår super bra.



Förra v kunde jag tyvärr inte träna på gymmet så mkt men denna veckan kommer jag nog kunna klämma in minst 5 besök där och kör 2 resterande dagar hemma. FAst det är så mkt lättare att träna på gymmet och man blir på något konstigt vis mer peppad av det. Men ibland säger ens vardag en att man inte kan komma iväg och då får man köra passet hemma istället.

Jaha då var det snart dax för lite mellis igen, känns inte som man gör anant än att äta. Är konstant proppmätt men det är väl ett bra tecken för då kommer ju inte svackorna att man blir sugen på en massa skit. Jag har bestämt mig att jag ska fortätta köra stenhårt till den 23 dec och sedan ha lite uppehåll och seadn börja köra hårt igen 1 Januari. Den v mellan jul och nyår kommer bli lite lugnare träningsmässigt men inte matmässigt. JAg är så sporrad just nu för beach 2012 har jag som mål att jag ska vara nöjd med hur jag ser ut. Längtar redan nu tills man får se före/efterbilderna. Hoppas  verkligen på stora resultat fast det sjuka är att jag redan tycker att mina byxor sitter lite lösare, hur kan detta vara möjligt?

Hepp nu är det dax att fixa iordning hemmet lite innan det är dax att pysa iväg till jobbet.

kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Hej, vad kul att läsa lite om din fight! Jag blir superpeppad av att läsa andra FF:ares bloggar och märker verkligen hur lika vi reagerar (som oftast) och funkar medan dagarna tickar förbi.



Du får gärna kika in hos mig också och om du vill att jag länkar till dig från min blogg så gör jag gärna det.



Hälsn Lotti

2011-11-07 @ 17:26:15
URL: http://lottisfitnessfight.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0